Sinüzit ve Tüm Burun Fonksiyonu Operasyonları İzmir

Sinüzit ve Tüm Burun Fonksiyonu Operasyonları

Sinüzit ve Tüm Burun Fonksiyonu Operasyonları hakkında…
Değişken Fiyat Opsiyonu

Değişime hazırsanız biz de sizin için
hazırız

Sinüzit başınızı ağrıtmasın. Sinüzit ve tüm burun fonksiyonları ile ilgili operasyonlar kliniğimizde yapılmaktadır. Sinüzit ameliyatı öncesinde sinüs ve sinüzit kavramlarını inceleyelim.

Sinüzit Ameliyatı Sıkça Sorulan Sorular

İzmir’de burun estetiği işlemi gerçekleştirmiş hastalarımız, bu işlemle birlikte sinüzit probleminden de kurtulmuştur.

Sinüs nedir?

Sinüsler, soluduğumuz havayı nemlendirerek mikroplardan arındırmaya yardımcı olmaktadır. Burunda oluşan tıkanıklık nedeniyle sinüs içlerinde bakteri, virüs oluşabilmektedir. Bu da bakteriyel sinüzit oluşumunu tetikler.

Sinüzit nedir?

Sinüslerin enfeksiyonu sinüzit olarak adlandırılır.

Sinüzitin tehlikeleri nelerdir?

Sinüzit tehlikeli bir hastalık değildir. Ancak yaşam kalitesini olumsuz etkilemektedir. Ayrıca ileri seviyede kronik sinüzit; sinüslerden mukus akması sebebi ile akciğeri olumsuz etkileyebilmekte, bronşit, kronik öksürük ve astım gibi sağlık sorunlarına sebep olabilmektedir.
Nadir de olsa göz ve beyine yakınlık nedeniyle enfeksiyonun göze ve beyne yayılması görülebilir.

Sinüzit olduğu nasıl anlaşılır? Sinüzit belirtileri nelerdir?

Sinüzitin belirtileri birçok hastalık ile benzerlikler gösterebilir. Örneğin baş ağrısı en belirgin belirtisidir. Ancak her baş ağrısı sinüzit kaynaklı değildir. Bu nedenle uzman hekim tarafından teşhis konulması gereklidir.
Hekime baş ağrısı tarif edilmeli, burun ile ilgili tıkanıklık, akıntı gibi şikayetler ve ayrıntılarından bahsedilmelidir. Hekiminiz ayrıntılı olarak muayene ettikten sonra sinüs filmi isteyebilir.

Sinüzit tedavisi için neler yapılır?

Hekim muayene sonrası antibiyotik tedavi ya da cerrahi müdahale önerebilir. Akut sinüzit genellikle antibiyotik tedavisine cevap verirken, kronik sinüzit durumlarında sinüzit ameliyatı gerekebilmektedir.

Sinüzit ameliyatı tehlikeli mi?

Sinüzit ameliyatı zor bir ameliyat olmakla beraber hasta için en kolay atlatılan ameliyatlardan birisidir. Ameliyat sonrası iyileşme süresi kısadır. Güvenli ellerde ameliyatta risk yok denecek kadar azdır. İşinde deneyimli ve uzman bir hekim tarafından ameliyatın yapılması çok önemlidir.

Sinüzit operasyonu sonrasında nelere dikkat edilmeli?

Yüksek yastıkta yatılmalı ve baş mümkün olduğunca yüksekte tutulmalıdır. Yataktan kalkarken bir süre yakınlardan yardım alınması daha iyi olacaktır. Nadiren göz çevresinde morluk oluşabilir, ancak birkaç haftada kaybolur.

Sİnüzit ameliyatı ile burun estetiği aynı anda yapılır mı?

Sinüzit ameliyatı sırasında burun estetiği de hasta tercihine göre yapılabilmektedir.

Sinüzit ameliyatı sonrasında yüzde iz kalır mı?

Sinüzit ameliyatı sonrası yüzde iz kalmaz. Çünkü ameliyat için yüzde herhangi bir kesi yapılmıyor.

Sinüzit ameliyatı sinüslerde oluşan problem kaynaklı baş ağrısı, akciğer sorunlarını ortadan kaldırmayı sağlayan bir operasyondur. Sinüzit tedavisinde eğer ilaçlar yeterli olmazsa sinüzit operasyonu devreye girmektedir. Operasyonda endoskopik yöntem kullanılarak yalnızca sinüzite neden olan problem düzeltilip, burundaki sağlam bölümlere hiç dokunulmadan ameliyat gerçekleştirmek mümkündür.

Bunun yanı sıra sinüzit operasyonu sırasında burun estetiği de aynı anda yapılabilmektedir. Bu hastanın tercihlerine ve burun yapısına bağlıdır.

Sinüzit için Tavsiyeler

• Alerjiniz olup olmadığını öğrenin.
  • Yastığınız çok alçak olmamalıdır.
  • Soğuk algınlığı geçirdiğinizde buharla nemlendirici kullanabilirsiniz.
  • Sigaradan, diğer tütün ürünlerinden ve dumanından uzak durun.
  • Dengeli beslenme ve düzenli egzersiz yapmak faydalıdır.
  • Reçetesiz satılan sinüs ilaçlarından uzak durun ve mutlaka bir hekime başvurun.

Burun Fonksiyonu Operasyonları

Burunda solunum ile ilgili sorunlara yol açan tüm etkenler cerrahi müdahale ile çözülebilmektedir. Rinoplasti adını verdiğimiz burun estetik ameliyatları sırasında hem güzel bir buruna sahip olunabilmekte hem de nefes alma ile ilgili tüm sorunları ortadan kaldırarak burun fonksiyonları düzeltilebilmektedir.

Burnun orta hattındaki kıkırdak ve kemik yapılarında deviasyon denilen eğrilikler bulunabilir. Bu eğrilikler hem estetik görünümü bozar hem de burunda tıkanıklık gibi nefes alma problemlerine yol açar. Bunun yanı sıra burun içi etlerde büyüme de aynı şekilde fonksiyon ile ilgili problemlere sebep olur. Burun ameliyatlarında hem estetik görünüm hem de burun fonksiyonları düzeltilir.

Burun ameliyatı, sinüzit ameliyatı ve tüm burun fonksiyonu operasyonları için sorularınızı bize iletişim sayfamızdan sorabilir ya da muayane için randevu alabilirsiniz.

Kısaca

İzmir burun estetiği denilince akla gelmemiz için operasyonlarımıza devam ediyoruz. Op. Dr. Deniz Yazıcı kendi özel kliniğinde birçok hastasıyla Estetik konusunda sıcak bir sohbet ederek, mutlu yüzler oluşturmaya devam ediyor.

Op. Dr. Deniz Yazıcı

Uzmanlık sınavında ilk 100’e giren Dr. Deniz İzmir’de KBB eğitimine Tepecik Eğitim ve araştırma hastanesinde başladı. Mecburi hizmetini Şanlıurfa Eğitim Araştırma Hastanesinde yapan Dr. Deniz bu 2 yıl içerisinde çok başarılı burun estetiği operasyonları yaptı.