Baş ve Boyun Cerrahisi İzmir

Baş ve Boyun Cerrahisi

Baş ve Boyun Cerrahisi hakkında…
Değişken Fiyat Opsiyonu

Değişime hazırsanız biz de sizin için
hazırız

Baş ve boyun cerrahisi bölümümüzde tümöral hastalıkların teşhis ve tedavisi konusunda hastalarımıza hizmet veriyoruz.

Baş, boyun bölgesinde tiroidlerde, gırtlakta oluşan kitle, kist, iltihap, şişlik ve tüm tümöral hastalıkların tanı tedavi ve operasyonları kliniğimizde yapılmaktadır.

Baş ve Boyun Cerrahisi Bölümünde Hangi Hastalıkların Tedavisi Yapılır?

Yüz ve ağız içi kanserler, tükürük bezi tümörleri, burun içi kanser, tiroid hastalıkları ve kanseri, gırtlak ve yutak kanseri, boyunda damar ve sinirlerde oluşan tümörlerin tedavisi yapılmaktadır.

Her hastalıkta olduğu gibi baş ve boyun tümörlerinde de erken teşhis çok önemlidir ve hayat kurtarır. Aşağıdaki belirtilerden birkaçını gözlemlediğiniz taktirde en kısa zamanda uzman hekime danışmalısınız.

Baş ve Boyun Tümörleri Belirtileri

• Baş boyun bölgesinde şişlikler,
  • Seste uzun süreli (2 haftadan fazla) değişim (gırtlak kanseri belirtisi)
  • Dil, ağız içi ve dudak yaraları
  • Tükürük ve balgamda kanama
  • Ciltte değişim ve iyileşmeyen yaralar (yüz bölgesinde)
  • Yutma problemleri (boğaz ve yemek borusu kanseri belirtisi)

Kısaca

İzmir burun estetiği denilince akla gelmemiz için operasyonlarımıza devam ediyoruz. Op. Dr. Deniz Yazıcı kendi özel kliniğinde birçok hastasıyla Estetik konusunda sıcak bir sohbet ederek, mutlu yüzler oluşturmaya devam ediyor.

Op. Dr. Deniz Yazıcı

Uzmanlık sınavında ilk 100’e giren Dr. Deniz İzmir’de KBB eğitimine Tepecik Eğitim ve araştırma hastanesinde başladı. Mecburi hizmetini Şanlıurfa Eğitim Araştırma Hastanesinde yapan Dr. Deniz bu 2 yıl içerisinde çok başarılı burun estetiği operasyonları yaptı.